Blog

טיפול יעיל בתלונות לקוחות

כאשר דנים בנושא התלונות, בולטים, בדרך כלל באופן מיידי,  הפנים השליליים של התופעה. תפישה זו אינה מפתיעה, שכן מדובר באירוע משברי ביחסי לקוח- עובד- ארגון. בעבר, ארגונים אף מנעו מלקוחות…

להמשך קריאה >

כיצד לבחור מנחה/ מרצה מקצועית?

בחירת מנחה סדנאות/ מרצה מקצוען  אינה מלאכה פשוטה. על מנחה/ מרצה מקצוען: • ליצור סביבת למידה נוחה ובלתי מאיימת, המאפשרת לכל משתתף לבוא לידי ביטוי ומשאירה מקום לניסיונות ולטעויות. •…

להמשך קריאה >

האם את "חיילת טובה" או צפרדע?!

כמה פעמים היית "חיילת טובה". שיחקת לפי הכללים וחשת מתוסכלת ולא מסופקת? קרה לך  שלא הבחנת בשינויים סביבך, התעלמת, "התיישרת", ובסוף בדיעבד קלטת שחייך עברו שינוי מהותי, שינוי שרק ממרחק…

להמשך קריאה >

שירות מצוין – מי צריך את זה?

מאת: דנה הרשקוביץ קשה פורסם במגזין קבוצת אללוף ספנות בחברת "אושפיר" הבינו את חשיבותו ומרכזיותו של הלקוח. משום כך, הוחלט לקיים תהליך ארגוני לשיפור השירות, בהשתתפות עובדי החברה ומנהליה המתרגלים…

להמשך קריאה >

כאבי גדילה

כירה את המקום הזה שאת מרגישה אי נוחות או אפילו סבל ולמרות זאת את מתקשה לנקוט עמדה, לקבל החלטה ופשוט ללכת על שינוי? ואת ממשיכה לסבול כפליים כי את מייסרת…

להמשך קריאה >