סדנת כלי NLP לחיזוק והעצמת הזוגיות

סדנת NLP לחיזוק והעצמת הזוגיות היא מתנה לכל זוג ולכל מי שנמצאים בזוגיות.

יש כל כך הרבה דברים שאנו מחויבים ללמוד במהלך החיים אך את הדברים החשובים ביותר- ללמוד יחסים והתנהלות במערכות יחסים, זוהי למידה שהיא באחריותנו ובשליטתנו.

הדבר הקל ביותר הוא להאשים את הצד השני אך זה לא מקדם. לכן חשוב ללמוד זוגיות ולרכוש ידע וכלים שעושים את ההבדל.

מיום ליום יותר ויותר אנשים מבינים שלאיכות מערכות היחסים שלנו יש השפעה על איכות החיים שלנו.

איכותה של מערכת היחסים הזוגית ומידת שביעות הרצון מהמערכת הזוגית, משפיעות על כל תחום בחיינו ועל איכות החיים שלנו: על מידת האושר, על הקריירה ובעיקר על הבריאות הפיזית, הרגשית והמנטלית שלנו.

מחקרים מראים כי אנשים שחיים בזוגיות טובה, חיים זמן ארוך יותר והם מאושרים יותר.

 

זוגיות טובה יכולה להיות מקור כוח ותמיכה, מקום להיטען בו, לגדול בו, ליהנות, להעניק ולקבל אהבה ועוד.

לכן, גם אם הזוגיות טובה, חשוב להמשיך ולטפח אותה.

 

אנו כבני אדם משתנים כל הזמן, החיים דינמיים ופעמים רבות תובעניים מאוד עם ריבוי "כובעים", משימות ודרישות ולכן, גם זוגיות איננה דבר סטטי: היא משתנה כל הזמן, גם אם אנחנו לא שמים לב לכך.

והאמת היא שעם יד על הלב, מדי פעם יש את הרגעים האלה (אולי בשקט של הלילה, ברגעי "לבד "או בזמן אחר), שבהם אנחנו מרשים לעצמנו להודות שמשהו לא ממש מדויק עבורנו.

 

אולי קורה שזה מרגיש כאילו אתם מדברים שפות שונות או אולי יש איזה עלבון או כעס שנמשכים לאורך זמן, יתכן שאתם אומרים לעצמכם שזה משהו "קטן" ושצריך לשחרר ולא לתת לו "לקפוץ" אבל הוא ברגע האמת הוא נוכח שם ו"נדלק" כל פעם מחדש.

ואולי בסך הכל "הכל בסדר" אבל משהו בכל זאת מצריך כיוונון, כיול, תאום מחודש.

 

ובנימה אישית:

החזון שלנו הוא להרבות שמחה, אהבה ובריאות בעולם. והכל מתחיל בתוכנו, במשפחות שלנו ובילדים שלנו שהם דור העתיד.

כולנו נכנסים לזוגיות עם הרבה תקווה ורצון טוב אך סטטיסטיקות הגירושין מעידות על כך שבישראל בממוצע 1 מכל 3 זוגות נשואים מתגרשים (יש ערים בארץ בהן 1 מכל 2 זוגות מתגרשים). זה נתון מבהיל ועצוב  שמצביע על כך שדרוש שינוי אמיתי ומהותי. 

וכאב גדול נוסף הוא כל מי שנשארים פורמלית במערכת הזוגית אבל סובלים או מנתקים את עצמם רגשית.

 

ניתן למנוע כל כך הרבה כאב וצער, גירושין, משפחות מפורקות, חורבן כלכלי וסבל לילדים אם רק יהיו לנו הכלים הנכונים להבנת עצמנו והאחרים, כלים לפתרון כעסים וקונפליקטים בצורה מכבדת בלי לוותר על עצמנו וטכניקות פשוטות שמייצרות שינויים בקלות.

זה בדיוק מה שאנו עושים בסדנת NLP בזוגיות:

סדנת NLP בזוגיות בגישת Move Your Mind  מאפשרת יצירת מרחב נעים ומכבד ליצירת השינוי, שבו תוכלו להחליט יחד איך אתם באמת רוצים להרגיש ולחיות בזוגיות ותקבלו כלים מדהימים ליצור את מה שאתם רוצים.

בנוסף, ניתן להגיע לאימון זוגי בקליניקה, כדי לתת כלים נוספים ומענה ספציפי לאתגרים שלכם.

והדבר היפה שבזה הוא שתוכלו ליצור ולהניע את השינוי שאתם מבקשים לראות בזוגיות שלכם גם אם תעברו את האימון הזוגי באופן אישי בלי בן/ בת הזוג. ומניסיון- זה עובד נפלא!

(Visited 122 times, 1 visits today)