פורסם ב: 10/04/2016 במאמר מוצגת חשיבות הטיפול היעיל בתלונות לקוחות ובלקוח כועס/ מאוכזב. מוצעים כלים להפיכת תלונה להזדמנות שיווקית, באמצעות ניהול תלונות וטיפול מקצועי בהן. כל זאת, כדי לחזק הקשר עם הלקוח ולמנוע נטישת לקוח.
פורסם ב: 10/04/2016 המאמר מציג מודל הוליסטי, המתייחס לכלים לשיפור הניהול העצמי, לאימוץ חשיבה חיובית וללמידה מטעויות. כלים אלה, מסייעים לשפר את השירות, המכירות, הניהול והמנהיגות בארגון ואת התוצאות העיסקיות והריווחיות.
פורסם ב: 06/11/2016 אנחנו מהווים מודל עבור ילדינו. אם אנו תקועים, פוחדים, חוששים לעשות, נחבאים לכלים וכדומה, זה המודל שהם ילמדו. לכן, הילדים שלנו יכולים להיות סיבה מצויינת לאפשר לעצמנו לצמוח ולהפוך לגרסה הטובה ביותר שלנו
פורסם ב: 10/04/2016 המאמר דן בחשיבות מתן שירות מצוין ללקוחות הארגון ולעובדיו (שירות פנימי כמראה לשירות ללקוח) ובזיהוי מקצועי של צרכים וציפיות של לקוחות ומתן מענה להם.
פורסם ב: 10/04/2016 המאמר מציג תובנות וכלים מתחום האימון (Coaching) תוך התייחסות למושגים הקשורים לחג הפסח. מטרת המאמר: לתת כלים לזיהוי המקומות ש"תוקעים" אותנו מלהגשים את עצמנו ואת שאיפותינו, תוך הבנה של מה מעשיר את חיינו
פורסם ב: 10/04/2016 המאמר מציג את חשיבות הדימוי העצמי ואת השפעת האופן, בו אנו תופשים את עצמנו, על כל תחומי חיינו ומציע טכניקה מתחום האימון (coaching) לשיפור הדימוי.