דנה יקרה, 

עם סיום סבב הסדנאות האחרון בנושא "מצוינות בשירות לקוחות ואינטליגנציה רגשית"  בקרב כל החברות ולאחר שעברתי על טפסי המשוב מהעובדים ושמעתי ביקורות מההנהלה, ואחרי רשמי "קורס ניהול צוות",  שקדם לסדנאה נוכחית ולפני שנחשוב על תכנית ההדרכה הבאה אני רוצה לנצל את פסק הזמן הנוכחי להודות לך ולשתף אותך ברחשי ליבנו והתרשמותנו ממך.

בדרכך הקסומה והנמרצת והחיונית את נוגעת באנשים, מעבירה מסרים ומעצבת דרכי חשיבה ודפוסי התנהגות חדשים כדרכי אמן בחומר.
הסדנאות מאופיינות בהשתתפות ערה של הנוכחים ובחדוות הלימוד.
קיימת תחושה בקרב משתתפי הסדנאות של התחדשות והתחלה של שינוי וכבר מיד אפשר לראות כיצד השפה והמונחים שבהם השתמשת בסדנא מתחילים להשתרש בחברתנו והופכים להיות כחלק משגרת היום.

באופן אישי, ברצוני להודות לך על הנועם בעבודה איתך, על גמישותך הרבה והתאמתך למצבים המשתנים, על יכולתך למצוא דרכי פתרון יצירתיים למצבי משבר, ובכלל על תחושת האמפטיה הרבה שאופפת את הקשר איתך.

אני מרגישה כי התמזל מזלנו להכיר אותך ולהיות מלווים על ידך .

אז תודה רבה לך, דנה יקרה,
ולהתראות בהמשך...

ריקי כהן
מנהלת משאבי אנוש,
צ'אינה שיפינג, אינטרדל ואושפיר

לקוחות מספרים

דנה , המאמנת הראשונה שלי.
במסגרת לימודי אימון אישי נדרשים הלומדים לקיים סדרה של 10 מפגשי אימון, כך יצא לי להכיר את דנה,
אישה נעימה ואנרגטית שלמדה מהר להכיר אותי ולגרום לי לצאת מאזור הנוחות לעשייה רציפה במגוון נושאים בחיי.
דנה, יודעת לקשור ולאזן בין המטרה המוצהרת לחיים בכלל וכך, לייצור הרמוניה אצל המתאמן.
דרך האימון עם דנה קיבלתי כלים נוספים, מעבר לנלמדים בכתה ומצאתי את עצמי יוצא מדפוסי חשיבה מעכבים.
דנה משרה שלווה בפגישות וביחד עם הנעימות יודעת לגרום למתאמן לפעול.
אני, בהחלט ממליץ על אמונים אישיים עם דנה.
לדנה, המון הצלחה בהמשך דרכך בקריירה ובחיי המשפחה והזוגיות.

בברכה,
דר' עוזי טל (Ph.D) - "המפתח בידינו".
דנה יקרה,
אני רוצה להודות לך על הדרך שעשינו יחד, הרגשתי שיש לי על מי לסמוך. 
ברגישות ובחוכמה עזרת לי להרים ראש, להתחבר לטוב שבחיים ולהמשיך לצעוד אל עבר המטרות שרציתי להשיג. 

ליטל.
דנה,
העמדתי בפנייך אתגר לא פשוט....להעביר סדנא על נושא מורכב: כתיבה שירותית.
בזמן הקצר שהוקצב לך,  המלאכה היתה מרובה ולא קלה. תנאי מטבח, לצד סכינים ומצרכים מפתים, אך עמדת בגבורה וצלחת את כל האתגרים.
יום אחריי....חזרנו למשרד עם ארגז הכלים שהענקת לנו.
בשמי ובשם הבנות – תודה על הכל!

דנה רבינסקי
ראש תחום שירות וקשרי עמיתים
חבר.
לדנה שלום רב,
ברצוננו להודות לך על הסדנא שהעברת לממונים על פניות הציבור במוסדות שירותי בריאות כללית.
כולנו למדנו רבות מהסדנא וקבלנו כלים חדשים לקריאת תלונות, התמודדות עימן ומתן מענה הולם, אמפטי ומכובד ללקוחות.

מעבר לתכני הסדנא ברצוננו לציין את יכולתך "לשלוט" בצורה נעימה ומרתקת במשתתפי הסדנא, אנשים בוגרים ומנוסים בעבודה ובסדנאות.
כארגון הנותן שירות לכ- 3.8 מיליון לקוחות, לסדנאות מסוג זה חשיבות רבה מאוד.
אנו מאמינים כי הסדנא הביאה תועלת רבה למשתתפיה.
אנו בטוחים כי נשתף פעולה גם בעתיד.

בכבוד רב

דר' רמי דיציאן
נציב פניות הציבור

שירותי בריאות כללית. 
 
דנה שלום!
אנו מודים לך על הרצאתך בנעןדן השקיה בנושא "איכות ומצוינות במתן שירות".
רמת שביעות הרצון של המשתתפים: 93%.
מהמשובים:
>>  חשוב ביותר לעשות זאת פעם בשנה באופן קבוע. המרצה מרתקת!
>>  המרצה שחקנית מבוזבזת.
>>  היה מעניין, חשוב ולא מעייף. איפשר לי להיות בקשב רציף. תודה!
>>  יותר משתתפים בארגון!!!
>>  מתן כלים דרך המחשה ומשחק!
>>  מעניין, כל חצי שנה יכול להיות רענון של מתן שירות.

הרצאתך תרמה רבות להצלחת אירועי "שבוע האיכות" בארגון שלנו.

בברכה, לנה לוין
בשם
נען דן.
גב' דנה הרשקוביץ קשה העבירה בחברתנו סדנא בנושא "מצוינות בשירות ובתקשורת בין אישית".
גב' הרשקוביץ קשה העבירה את הסדנא באופן מקצועי, מיומן ובעיקר מהנה ביותר!
נשמח להיעזר בה בסדנאות עתידיות שלנו.
אנו ממליצים בחום רב על גב' דנה הרשקוביץ קשה.

בכבוד רב

מיכל הניג- מנכ"לית
שירות לקוחות ישראל.
 דנה היא מאמנת ומטפלת בחסד. בעלת רגישות ותבונה, יכולת הכלה ויצירת קשר עם המונחה, ויכולת להוביל ולהנחות אותו בתהליכי אימון ושינוי.
כמי שחוותה תהליכי אימון וליווי עם דנה, אני יכולה להעיד שהמטרות והשינויים אליהם רציתי להגיע, הושגו במלואם.
אני ממליצה בחום להגיע אל דנה על מנת לשנות את מה שרצונכם לשנות ולקדם את מטרותיכם. ליאורה כ.
לדנה שלום רב,
ברצוני להודות לך על העברת הסדנאות לכתיבת מענה לתלונות, מקצועיותך והסחף השרותי שאת משרה סביבך. בטוחני,  שהסדנא תרמה להטמעת כתיבה שירותית אצל המשתתפים ותבוא לידי ביטוי במתן שרות ללקוחות חברת החשמל.
בברכת שנה טובה,

דב גל-און
חברת החשמל לישראל.
דנה יקרה ! 
לעבוד באקים זו משימה חשובה לעין ערוך,
לסייע לאנשים שמבצעים את המשימה הזו - חשוב לא פחות.
שמחתי להסתייע בכישורייך, בידע הרב שהנחלת למנהלים שלנו,
בדלתות שפתחת לחשיבה אחרת, להעמקת הידע ולעבודה המשותפת
וכמובן, בחיוניות ובאנרגיות החיוביות ששידרת מת"א ועד לצפת :-)
בטוחה שעוד תהיינה לנו הזדמנויות רבות לעבוד יחד !

רחל גבאי אזרזר
מנהלת משאבי אנוש והדרכה
אקים ישראל.
phone6, phone, contact, telephone, support, call
טלפון
050-8919566
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin
כתובת
בורוכוב 81 א' הרצליה
דוא"ל
info@dhk.co.il