טיפול יעיל בתלונות לקוחות- להפוך תלונה להזדמנות שיווקית

פורסם ב: 10/04/2016
במאמר מוצגת חשיבות הטיפול היעיל בתלונות לקוחות ובלקוח כועס/ מאוכזב. מוצעים כלים להפיכת תלונה להזדמנות שיווקית, באמצעות ניהול תלונות וטיפול מקצועי בהן. כל זאת, כדי לחזק הקשר עם הלקוח ולמנוע נטישת לקוח.
המשך לקרוא »

ביזנס בשנטי- על מנהלים, עובדים, לקוחות ו...אנרגיות

פורסם ב: 10/04/2016
המאמר מציג מודל הוליסטי, המתייחס לכלים לשיפור הניהול העצמי, לאימוץ חשיבה חיובית וללמידה מטעויות. כלים אלה, מסייעים לשפר את השירות, המכירות, הניהול והמנהיגות בארגון ואת התוצאות העיסקיות והריווחיות.
המשך לקרוא »

להיות גרסה טובה יותר של עצמך בשביל הילדים שלך

פורסם ב: 06/11/2016
אנחנו מהווים מודל עבור ילדינו. אם אנו תקועים, פוחדים, חוששים לעשות, נחבאים לכלים וכדומה, זה המודל שהם ילמדו. לכן, הילדים שלנו יכולים להיות סיבה מצויינת לאפשר לעצמנו לצמוח ולהפוך לגרסה הטובה ביותר שלנו
המשך לקרוא »

כיצד לבחור מנחה מקצועית

פורסם ב: 10/04/2016
המאמר מציע "טיפים" לבחירת מנחה/ מרצה מקצוען, שישכיל להעשיר את ארגז הכלים של המשתתפים ובו בזמן להעניק חווית למידה נעימה.
המשך לקרוא »

האם את "חיילת טובה" או צפרדע?

פורסם ב: 28/08/2016
המשך לקרוא »

שירות מצוין- מי צריך את זה

פורסם ב: 10/04/2016
המאמר דן בחשיבות מתן שירות מצוין ללקוחות הארגון ולעובדיו (שירות פנימי כמראה לשירות ללקוח) ובזיהוי מקצועי של צרכים וציפיות של לקוחות ומתן מענה להם.
המשך לקרוא »

כאבי גדילה

פורסם ב: 28/07/2016
המשך לקרוא »

חג הפסח כתרגיל באימון coaching

פורסם ב: 10/04/2016
המאמר מציג תובנות וכלים מתחום האימון (Coaching) תוך התייחסות למושגים הקשורים לחג הפסח. מטרת המאמר: לתת כלים לזיהוי המקומות ש"תוקעים" אותנו מלהגשים את עצמנו ואת שאיפותינו, תוך הבנה של מה מעשיר את חיינו
המשך לקרוא »

מותר האדם מן הפינצ'ר

פורסם ב: 10/04/2016
המאמר מציג תובנות לגבי יכולתם של אנשים לשנות, להשתנות ולחיות חיים מספקים ומלאים יותר ואת האימון האישי ככלי לסייע בשינויים אלה.
המשך לקרוא »

הקשר בין דימוי עצמי לחג הפסח- החמץ מתחיל בתוכנו

פורסם ב: 10/04/2016
המאמר מציג את חשיבות הדימוי העצמי ואת השפעת האופן, בו אנו תופשים את עצמנו, על כל תחומי חיינו ומציע טכניקה מתחום האימון (coaching) לשיפור הדימוי.
המשך לקרוא »
יש 2 עמודים
1  2   לעמוד הבא   
 בלוג- מאמרים: 
phone6, phone, contact, telephone, support, call
טלפון
050-8919566
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin
כתובת
בורוכוב 81 א' הרצליה
דוא"ל
info@dhk.co.il