אודות:

ברוכים הבאים,


שמי דנה הרשקוביץ קשה (.M.Sc)- יועצת ארגונית, מאמנת מוסמכת, מנחה סדנאות וטריינר NLP. 

מאז 1996 אני מאמנת ומנחה אנשים ונשים בארגונים ובאופן פרטי, באמצעות כלים מגוונים שאספתי כיועצת ארגונית, כמאמנת אישית, כמאסטר NLPו דמיון מודרך, כמנחה סדנאות וכמדריכה למחול מזרחי.

זה נראה כמו הרבה כובעים מקצועיים, אבל למעשה, כולם נועדו לעזור לך להשיג את המטרות שחשובות לך. 
לאורך 21 השנים בהן אני יועצת ארגונית, מאמנת אישית ומנחה סדנאות, תמיד חיפשתי (ואמשיך לחפש) כלים שיסייעו לך להגיע במהירות לתוצאות משמעותיות שנשארות לאורך זמן.

מטרה זו מובילה אותי, בין אם אני מאמנת ומלווה נשים ואנשים שמגיעים לאימון באופן פרטי ובין אם מדובר על מי שמקבלים ליווי , הדרכה, אימון או ייעוץ ארגוני במסגרת עבודתם בארגונים בהם אני מנחה, מייעצת ומאמנת.

אני מאמינה שמותר ואפשר לחיות חיים טובים ומלאים- בכל תחומי החיים. לפעמים אנו רוצים זאת מאוד, לומדים, אוספים ידע וכלים, יודעים הרבה אך לא מצליחים ליצור לבד את השינוי. והפער בין מה שיודעים לאיך שמתנהלים בפועל הוא פער מתסכל ומכאיב. הייעוד שלי הוא לסייע לך להגיע למצב הרצוי לך.
ולכן, לא חשוב איפה אתם נמצאים כרגע, הזמן הנכון לחשב מסלול מחדש הוא עכשיו.

בהשכלתי אני בעלת תואר שני בהתנהגות ארגונית, מטעם ביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת ת"א, מאמנת מוסמכת מטעם לשכת המאמנים בישראל (לימודי אימון באוניברסיטת "בר אילן") וטריינר NLP ודמיון מודרך.


 
לשכת המאמנים בישראל לוגו
מידע נוסף לגבי ייעוץ, אימון והנחייה בארגונים:

דנה הרשקוביץ קשה (M.Sc) מנחה ומאמנת מנהלים ועובדים בארגונים המובילים במשק הישראלי, בתחומים הקשורים למצוינות בשירות ובטיפול בתלונות, אמנות המכירה, שיפור מיומנויות תקשורת וניהול ומנהיגות אפקטיביים.
כמו כן, מרצה ומנחה ותיקה במי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בנושאים: "טיפול יעיל בתלונות", "הפיכת תלונה להזדמנות שיווקית", "תקשורת בין אישית ושפת גוף אפקטיביות", "ראיון עובדים- לא רק למומחים", "התמודדות אפקטיבית עם לחץ ושחיקה". 

מאז שנת 2001 ביצענו פרויקטים רבים בקרב ארגונים מובילים במגזרים השונים במשק הישראלי, לדוגמה:
בזק, חברת החשמל, עמינח, מפעל הפיס, China Shipping, בנק הפועלים, בנק טפחות, בנק דיסקונט, KedsKids , מכון וינגייט, אקים, שירותי בריאות כללית, מילגם, קבוצת ניאופרם, חבר ועוד.

מטרת הפעילות שלנו בארגונים היא לצייד את המשתתפים בכלים מקצועיים מעשיים, להביא לשיפור בתוצאות העסקיות , להגדיל את רמת שביעות רצון הלקוחות, המנהלים והעובדים ולהפוך את מקום העבודה למקור כוח, מקור להגשמה עצמית ולהנאה לעובדים ולמנהלים.
phone6, phone, contact, telephone, support, call
טלפון
050-8919566
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin
כתובת
בורוכוב 81 א' הרצליה
דוא"ל
info@dhk.co.il